fbpx

Порядок оформлення замовлення

ПО КИЄВУ ТА УКРАЇНІ

  • Щоб замовлення надійшло в обробку, необхідно оформити його на сайті та оплатити.
  • Ми не передзвонюємо для підтвердження замовлення, Ви отримаєте підтвердження на пошту та смс.
  • Ви можете оплачувати його відразу при оформленні.
  • Лист із вашим замовленням та реквізитами дублюється на вказану Вами пошту при оформленні (іноді потрапляє до спаму).
  • Відправлення замовлення протягом 1-3 робочих днів після оплати.
  • Надсилання замовлень щодня з понеділка по п’ятницю до 17.00, крім офіційних вихідних.
  • Після надсилання на вказаний номер телефону прийде смс із номером декларації.
  • Для зручного та швидкого відстеження своїх посилок, встановіть програму Нової Пошти на свій мобільний.


Способи оплати

ПО КИЄВУ ТА УКРАЇНІ

  • Повна оплата на карту monobank.
  • Оплата онлайн на сайті платіжною системою Liqpay.
  • Оплата готівкою при отриманні* (додатково оплачуєте ТК Нова Пошта 25 гривень + 2% від суми, що пересилається).
    *ми приймаємо замовлення без передплати, але у разі, якщо Ви не отримаєте свою посилку, то більше не зможете скористуватися даним типом оплати.

ВАЖЛИВО

Ми не несемо відповідальність за посилку, якщо її цілісність не була перевірена на відділенні пошти при отриманні. Будь ласка, перевіряйте свої посилки на місці. Посилки відправляються в картонній коробці з нашим логотипом і без додаткового упакування плівкою і пакетами.


Фіскалізація

ЕЛЕКТРОННІ ЧЕКИ

  • Ми не вкладаємо у посилку паперовий чек.
  • Ми надсилаємо електронний чек на електронну пошту вказну при оформленні замовлення.


Доставка

ПО УКРАЇНІ / МІЖНАРОДНА

  • По Україні. Безкоштовна на відділення Нової пошти від 1 500 грн, кур’єром Нової пошти – від 2 000 грн.
  • Міжнародна. Безкоштовно при замовленні від 5 000 грн, за виключенням митних податків.


Повернення

RISK FREE

    Згідно із законом України обмін та повернення косметичних засобів не передбачені.
    Проте натуральна косметика не є гіпоалергенною. В поодиноких випадках вона може викликати подразнення через непереносимість компонентів, не підійти за текстурою або ароматом.
    Саме тому існує Risk Free — сервіс, завдяки якому можна повернути travel версії товарів протягом 30 днів та отримати кошти назад.
    Як скористатися сервісом Risk Free та повернути товар, якщо він не підійшов:

    • Напишіть менеджеру в Інстаграм або зателефонуйте на нашу лінію +380737373780
    • Розкажіть нам про товар, який хочете повернути: опишіть ситуацію, чому саме не підійшов, що не влаштувало. Це важливо для покращення продукту, адже ваші відгуки — найважливіший аспект у створенні косметики.
    • Відправте товари з вашого замовлення службою доставки «Нова Пошта» за рахунок отримувача. Вірну адресу доставки надасть менеджер.
    • Отримайте кошти назад протягом 5 робочих днів. Реквізити рахунку можна узгодити з менеджером.

ВАЖЛИВО

Порожні флакони або ті, що використані на 50%, поверненню не підлягають. Рекомендуємо купувати пробні версії нових продуктів, аби протестувати їх та відстежити реакцію організму.